Објавено на од во категоријата Едукација.

Тагови:

1

Пред се, овој мој блог пост е наменет за продавачи на услуги и производи и предизвиците со кои се соочуваат/ме, а верувајте ги има многу:)

Нема бегање од чувство на фрустрираност кога сте потрошиле солидно парче време седејќи со клиент, пријател или пак познаник, на кого сте му објасниле се како што треба и на крај не купува НИШТО! Null! Zilch! Nada! Squat! Ме сфаќате де 🙂

И да, верувам дека сето ова им се случило на сите продавачи барем 2-3 пати во животот (особено на почетокот на кариерата).

Ситуација: Клиентот изгледа заинтересирано, конверзацијата тече одлично, 90% сте сигурни дека сте го придобиле и таман да купи стоп разочарување. На крај од муабетот гледате како пред очи ви пропаѓа трудот, ви бега продажбата, а не знаете зошто.

Поради тоа би сакала да позборуваме малку на оваа тема, бидејќи кога ќе го воочиме изворот на проблемот ќе дојдеме и до решението! 🙂

Ајде да почнеме од можните причини:

  1. Потреба = Клиентот нема проблем, нема потреба од таква услуга/производ,
  2. Квалитет = Се сомнева во услугата/производот или пак компанијата од која тоа потекнува,
  3. Буџет = Финансиски не е во можност да си го дозволи тоа
  4. Несигурност = Потребно му е дополнително мислење при одлуката
  5. Доверба = Нема доверба во твоите зборови, мисли дека продваш само убава приказна.

Сега кога ги знаеме причините, може да дојдеме и до решението!

2

Но пред да дојдеме до тоа секогаш мора да си го поставите најбитното прашање :

Дали пред вас стои правиот купувач?

Резултат?

Решение на претходните проблеми:

  • Неговиот проблем, може да се реши со твојот продукт или услуга и сака да го реши сега/ веднаш
  • Твојот продукт ги задоволува неговите критериуми
  • Финансиски може да си го дозволи твојот продукт или услуга и
  • Конечно таа одлука може да ја донесе сам и има доверба

Следниот пат пред да се впуштите во продажба, размислете убаво.

Неколку мои препораки за вас:

  1. Направете профил од вашиот идеален потрошувач
  2. Направете листа од луѓето (блиски познаници, партнери итн) за кои сметате дека имаат потреба од вашата услуга.
  3. Дефинирајте USP (unique selling proposition или по нашки клучна фраза која ја појаснува понудата)
  4. Контактирајте ги и подгответе персонализирана понуда за потрошувачот
54629-O81ANF-960x390

Тоа се проблемите, ете ги решенијата и ајде сега спремете се убаво и да ве видам!

Среќно!

Маргарита

Маргарита

i-bank store

Комуникативна, весела оптимистички насторена. Обожава alternative solutions и приказни кои инспирираат 🙂
Маргарита

Напиши коментар

Мора да бидеш најавен за да коментираш. НАЈАВИ СЕ

Напишете коментар