
Имавме прилично “интересен” период, за брендовите мислев 🙂 Па бидејќи ни следува продолжен викенд овој пат ќе бидам краток и ќе ja начнам темата за ризиците во Маркетингот односно најпознати кампањи кои го довеле брендот на колена.
Кога управуваш со бренд потребно е внимание и свесност за евентуалните ефекти од пораката. Во продолжение се линкови до неколку не само неуспешни туку и повлечени кампањи кои резултирале со раскинати договори, отпуштања и неизбежната намалена продажба. Да не зборуваме дека по ваков лапсус брендот треба да инвестира огромни буџети за да го поправи имиџот.
Во прилог се неколку примери за како не треба да се презентира брендот пред широката публика:
За фамозната реклама на Пепси слушнавме така? Кампањата истиот ден по лансирањето беше и повлечена. Наидоа на огромна критика и меме исмевања од страна на интернет корисниците.

https://www.wired.com/2017/04/pepsi-ad-internet-response/
CNBC пак има 10 примери за најголемите потфрлања на кампањите кои се емитувале и наштетиле на својот бренд.
http://www.cnbc.com/2011/02/17/10-Massive-Advertising-Campaign-Failures.html?slide=1
Даниел
[{internet}] "фрик" со user friendly профили по социјалниве медиуми и скоро секогаш information hungry.
Последни постови од Даниел (види ги сите)
- Повторно #CyberMonday предизвик во i-bank store! - 22/11/2019
- 8 години доаѓа зимата - 16/04/2019
- 5 години i-bank store - 28/01/2019
Напиши коментар
Мора да бидеш најавен за да коментираш. НАЈАВИ СЕ
Напишете коментар
Мора да се пријавите за да испратите коментар.